Ajjj!!!

Har fått hicka, jobbigt som satan jag kan ju inte sitta rak i ryggen heller så jag sitter och klämmer ihop tarmarna och då gör det ännu ondare när jag hickar*snyft* får hoppas att de går över snart.

Nu har man varit iväg och köpt en camping stol till balkongen också ,så i morgon kommer det väl regna bara för att jag tänkt sitta där i solen och mysa. Har ju inte haft någon stol där innan så jag har suttit på de hårda betong golvet. inte gott men va gör man inte för att få lite sol på sig.

I morgon ska jag jobba på skolan igen, Måste lära mig att använda handskar när jag e där, blir ju att man är i vatten hela dagarna och olika diskmedel så nu har jag fått utslag på hand och arm kliar som bara den, försöker låta bli men de e ju inte så lätt  när man har en sådan satans klåda men jag jobbar ju bara mellan 9,45-14,15  så de ska nog gå bra. sedan ska jag hem fixa lite mat och sätta mig i solen.*Längtar*


Ne jag måste gå å ta hand om tvätten som är klar ska bli intressant å se om kläderna har samma färg när dom kommer ut som när jag la in dom:).
sedan blir det nog lite popcorn och fortsatt läsning av min bok.


Ha en trevlig Kväll...




Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0