God Kväll!!

Sitter här och kollar på tv:n samtidigt som jag snackar med en polare och min farbror. ville att polaren skulle komma ner och gå en promenad med mig men han va inte riktigt pigg på de förstår inte ,han bor ju bara i trollhättan de e ju inte så långt från Partille hehe eller de kanske det är om man bara ska ta en promenad. ne de får bli en annan dag ska försöka få penaar till att åka upp dit snart va ju ett tag sedan jag va där och nu när det är fint väder å allt är de ju jätte bra att vara där uppe med kameran.

Funderar på att gå till jobbet i morgon dock så är de ju bara uppför när jag ska dit men de blir ju bättre hem. har fått en massa låtar av polaren så de kan bli gott att gå till jobbet och lyssna på dom men vi får väl se va det är för väder. med min tur lär det ju och regna om jag bestämmer mig idag så jag får nog vänta.


nu blir de duschen, läsning och ,sova imorgon blir de 4 timmars jobb



Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0