Hej Hopp



 Sitter och lyssnar på en massa gammla låtar som de finns en massa minnen till jobbigt å lyssna på dom, men de e ju bra låtar så man måste ju får försöka låta bli å tänka tillbaka bara.

Har jobbat idag, tiden gick jätte fort kändes som jag bara kom dit och sedan skulle vända och gå hem.
Men tiden efter jobbet har gått mycke segt. trist att vara hemma själv men i morgon kommer daniel dock vill han väl inte hitta på något som vanligt, så de kommer säkert att vara lika trist här hemma som det är i dag, bara att han är hemma de e väl ända skillnaden.
Hörde att han skulle grilla idag igen de gjorde han i måndags också om jag inte minns fel så de kan jag ju ställa in mig på nu att vi inte kommer att äta i veckan trotts att jag längtar otroligt mycke på att grilla de e ju då det känns att det riktigt är Vår... men men jag får väl vänta till midsommar eller något för då vet jag att svärmor bjuder på grillat nere i varberg i deras sommar stuga.

Jobbar restan av veckan på oxledskolan, hur gott som hels ju : )  går upp en halv timme innan jag börjar.
Jag hoppas lite på att hon som e sjukskriven nu kommer att vara de nästa vecka också för då har jag jobbat där hela månaden utan 4dar då jag va helt utan jobb men de e bara att hoppas tror ju iofs att hon kommer tillbaka på måndag men vem vet:)



Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0