Solig Dag

Solen Skiner, Fåglarna kvittrar, Blommorna Blommar, Sambon är troligen allergisk mot våra Katter  och Jag kan inte tvätta utan att klädern blir fel miss färgade bättre liv går väl inte att ha eller va säger du:) hehe nee men mer kass person på att tvätta än jag är finns nog inte i hela världen...oftast när jag tvättar så e de alltid något plagg som stoppats in och kommer ut i annan färg förstår inte hur jag lyckas men ja..

Om en vecka kommer provsvaren tillbaka från allergi provet sambon tog idag, hoppas på att han inte är allergisk för jag vill verkligen inte göra mig av med mina små änglar..har alltid levt med katter skulle de vara så att han inte tål dom kommer jag att skaffa hund.. måste ju ha något husdjur iallafall ,blir ju så ensamt här på veckorna när sambon inte är hemma ,han jobbar ju nere i varberg så han e bara hemma torsdag till söndag.



Over And Out.


Kommentarer
Postat av: gunilla berglund

Hej tjejen!!!
Du ska se , du lär dig nog att tvätta rätt såsmåningom, alla gör vi fel ibörjan. Håller tummarna för att gubben inte är allergisk mot missarna, isåfall kan du få mina fåglar, alldeles gratis..
Kramar gunilla.

2008-04-15 @ 19:51:50
Postat av: Ödegård

Hej syster (: har du skaffat blogg ;) kram på dig!

2008-04-16 @ 15:06:00
URL: http://elinlinneaodegard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0