Uttråkad

Sitter här och kollar på Ugly Betty samtidigt som jag surfar runt. Har otroligt tråkigt och mina utslag kliar så jag blir tokig. Har tillochmed fått utslag uppe på axeln hur de nu har gått till.
Var nere på Biblioteket förut och lämnade tillbaka böckerna jag hade lånat och skulle låna några andra jag hittatde förra gången.när jag kom fram till bokhyllan låg dom precis som jag hade lagt dom så de verkar inte vara så aktivitet vid den hyllan precis men de va ju bra för mig för då fick jag böckerna jag ville ha.

Det blir ju att man läser en hel del nu eller kollar på tv.n eftersom Daniel inte är hemma på veckorn..blir ju lätt lite ensamt då, men han kommer hem på torsdagar å jag längtar mycke nu. han va ju hemma hela förra veckan de va gott.. kände min piggare och tryggare då. min fantasi har kan ju lätt skena iväg när jag e ensam så jag tror att de e någon som försöker ta sig in i våran lägenhet mm, så jag har lite svårt att sova när han inte e hemma men när han e hemma sover jag som en stock.


Ska jobba på skolan i morgon med. verkar som att jag ska vara där resten av veckan känns gott för plånboken:) kommer ha mycke pengar när jag kommer hem från våra resa. dock skulle jag ju vilja ha dom innan så jag kunde shoppa mer men man ska ju ha pengar när man kommer hem också så de e väl bra att dom kommer senare.


Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0