fundering

sitter i sängen, en stor tvätt hög ligger bervid mig och bara skriker att den vill vikas och läggas in i skåpen. jag tittar på den och sedan på tv:n ska jag vika den eller ska jag låta den ligga. låter jag den ligga vet jag att den kommer att hamna på golvet. på golvet kommer den att ligga några dagar sedan har den blivit dammig eftersom jag inte dammsugat. dammsugaren ligger på golvet ute i vardagsrummet,där har den legat några dagar ska jag plocka in den eller ska jag dammsuga det är den stora frågan? vad händer om jag låter allt ligga kommer det komma någon annan och plocka upp det eller kommer det ligga till jag själv får tummen ur och plocka undan?


gjorde en galen grej igår. satt vid datan och började snacka med en gammal vän, han sa att han skulle ha värsta partyt och ville att jag skulle ta tåget till stenungsund, jag tvekade länge eftersom jag inte hade någon att åka med killen ville ju så klart inte med han sitter ju med sitt data spela dagarna i ända men när jag velat en kvart bestämde jag mig ringde kompisen i trollhättan och frågade om han ville förlja med han va osäker, bestämde mig ändå att jag skulle ta 8 tåget till trollhättan va uppe 9. han stod på stationen och väntade på mig vi drog hem till honom han käka och vi kollade på csi sedan började vi leta efter polaren nummer hade jag bestämt mig på så kort tid att jagglömde fråga honom om nummret ... tog la en timme eller så innan vi hittade det sedan va de bara att sätta sig i bilen och ka till stenungsund. vi visste ju inte vart han bodde så när vi närmade oss ringde vi för att han skulle förklara vägen men han va ju inte den bästa vägvisaren om man säger så vi åkte väl på samma sträcka fram och tillbaka 3,4 ggr tror jag men tillslut hittade vi honom han stod och vinglade där på vägen. när jag tittade på honom kom en massa minnen tillbaka från förr jag känner ju dock honom inte så bra det är ju mer kompisen som gör dom låg ju i lumpen tillsammans men men.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0