precis

Då va även denna helg slut.Jag vet inte vart dagarna tar vägen länge hinner ju inte mer än att gå upp innan man ska gå å lägga sig igen och ändå gör jag inget speciellt på dagarna. Iofs jobbbade jag ju 7-16 hela veckan och det är jag ju inte riktigt van vid så jag har ju varit trött som en hmm ja jag vet inte vad, blev att jag fick byta bort mitt pass på ica i lördags skulle jobbat från 8-15 men kännde att jag inte skulle klarat av att jobba... jag skulle ju aldrig ha kommit upp ur sängen.

I tisdags när jag va på jobbet blev jag riktigt shockad när min mobil ringde trodde det var daniel som ringde för jag visste att han snart skulle ha rast men när jag tra upp mobilen står det *inkomande samtal Perra mobil* står och tittar på hur det bara lyser upp hans namn i displayen, jobbar kompisen frågar om jag inte ska svara men jag stod bara stel som en pinne, efter fler singnaler så svarade jag tillslut det var min biologiska pappa som ringde, jag har inte parata med honom på ja jag vet inte hur länge kan ha varit två år sedan jag har förträngt eftersom han bara ljuger hela tiden.

Fick upp kontakten första gången när jag va 19 och bodde i trollhättan. Första gången jag träffade honom blev jag jätte glad att vi fått upp kontakten igen han flyttade ju ifrån mig å mamma när jag var mycke liten.
Jag fick reda på att jag hade en syster som bor i lerum två bröder i Majorna och en syster i härnösand.
 och en bror som tyvärr dog några timmar efter att han föddes.
 men ja så mycke kontakt mellan min så kallade pappa å mig blev det ju inte han ger ju bara en massa löften men tyvärr kan han inte hålla dom.. han ringde ju då i tisdag och sa att han ville att vi skulle lära känna varandra och att han är ledsen att det inte funkat tidigare men denna gång skulle de göra det. han ville att vi skulle träffas tors eller fredag men eftersom jag jobbar ute i arendal och inte riktigt visste om jag skulle jobba dom dagarna skulle han höra av sig men har han gjort det? nej de e väl klart de va ju toma löften igen han bara lovar en sak och sedan försvinner han i några månader hör av sig igen och låssas som inget har hänt.

Men jag har kontakt med en av mina syskon iallafall och det är jag mycke glad för dock bor vi ju så långt ifrån varandra men jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten livet ut och att vi kommer att träffas mer än två gånger i våra liv:)

ojdå detta blev ganska långt. men har du orkat läsa hit ner kan du väl lämna en komentar så jag vet att det är värt att skriva så här mycke ;)

nu börjar andra avenyn så nu blir de till att skynda sig att fixa popcorn och sätta sig å kolla det är ju bara 6 avsnitt kvar på denna säsong så nu är det spännande hur ska de sluta??



Over And Out!!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia!!
Det är roligt att läsa din sida,hoppas du har haft en bra arbetsvecka.Igår (lördag)var jag o fam. i eggvena ( gissa vad vi gjorde där). Mycket trevligt och varmt.Kram Gunilla.
( ps. vi hör av oss ang, jobb igen så oroa dej inte, vi släpper inte taget om dej.)

2008-05-11 @ 20:28:01
Postat av: Elin

Syrran, vi är så otroligt lik varann! Vet du de? Hehe. >Har flyttat i hop med pojken nu! (: Och nu ska jag sätta mig och titta på andra avenyn på datorn! ÄLKAR DIG! Och du! Jag lovar att vi ska hålla kontakten hela livet ut och träffas mer än 2 gånger! (: Puss på diG!

2008-05-23 @ 11:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0