så e de

Då va jobb veckan ifull gång nu då.. eftersom jag sov middag i går så hade jag svårt att somna när jag väl va tvungen blev att jag låg och vände å vred på mig hade daniel varit hemma skulle jag ha tagit insomnings tabletter men vågar inte det när jag är ensam hemma, får hoppas att jag somnar snabbare idag.

imorgon blir min lilla syster STOR(= önskar att jag va hos henne men tyvärr måste jag ju jobba åker ju till turkiet nästa vecka så chefen gillade inte att jag ville vara ledig även denna vecka men jag hoppas att hon får en bra dag.

har ganska mycke jag skulle vilja skriva idag men jag är på så dåligt humör att jag inte får något ner skrivet så jag slutar nog här för idag kanske skriver mer sedare annars blir det väl i morgon



Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0