suck

Har inte skrivit på ett tag nu har bara jobbat ätit och sovit. har varit ute och jobbat i arendal hela veckan så de har inte blivit så mycke skrivet här dock har jag inte varit på så bra humör heller. det har gått en vecka sedan han skulle ringt nu visst ju redan när han sa de att han inte skulle ringa tillbaka men de e svårt att släppa det ur tankarna ändå.. vill ju så gärna få lära känna honom fast jag vet att hans liv bara går åt att ljuga om och om igen men de e ju troos allt min biologiska far vi snackar om.

På onsdag kväll bär det av till turkiet en vecka längtar att få komma bort och lämna livet ett tag bara vara jag och pojken..kanske kanske händer det något spännande vi får väl se om jag har något riktigt trevligt och berätta när jag kommer hem igen vi e ju bara borta en vecka.

va händer annars en lördag kväll som denna då...

blir väl lite CSI miami eller likande en påse popcorn och en cola och gosa i sängen(:
får se om jag skriver något mer intresant senare...


Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0