varför får inte killar och tjejer umgås ?

segare dag får man ju leta efter..tror min klocka har stannat den rör ju inte på sig alls känns de som har suttit här och snurrat runt på nätet nu i evigheter känns de som...


satt och tänkte tillbaka på saker som hände för några år sedan..när plötsligt telefonen ringer och personen i dom gamla minerna ringde, kändes rätt skumt att de kan bli så..

de va så länge sedan vi snacka och när jag tänker på personen så ringer den undrar om han/hon visste att jag tänkte på den?! varför skall alla mina kill kompisar hitta flickvänner som inte gillar mig?
dom flesta av tjejerna har inte ens träffat mig bara sett mig på kort men vill inte att killen skall umgås med mig man får ju smyga för att få träffas och de e ju inte rätt heller..vill ju bara umgås jag har ju sambo och är bara ute efter vänskap va tror folk igentligen...varför kan inte tjejer och killar vara kompisar utan att de behöver innehålla känslor eller liknande?

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumman! <3 älskar dig med!!





Förstår precis hur du menar med inlägget. Har tappat jätte många killkompisar p g a att deras tjejer är i mot en på nått sätt. och blabla..



PUSS!

2008-12-16 @ 12:45:43
URL: http://elinodegard.blogg.se/
Postat av: Elin

Nee gumman det ingen av dom :) kan ta det på msn! (: kram

2008-12-17 @ 16:08:21
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0