ännu en vecka har börjat..

får se om någon ringer in mig så jag får jobba lite denna vecka med...
Idag var det meningen att jag skulle ha storstädat men när jag väl hade rensat ut i klädskåpet försvann städlusten kände mig bara slöare och slöare så nu har jag spenderat hela dan i soffan tillsammans med två snarkande katter...ganska härligt att ha en riktig slapp dag men känns ändå fel eftersom jag ALLTID vill hitta på något när D är hemma och har rejäla slapp dagar när han e borta..(fy mig) 


suttit och snackat med en killkompis på msn ett tag känns sköt att vi snackar igen har verkligen saknat honom..visst va de bara att lyfta luren och ringa jag kan ju hans nummer men han har skaffat tjej och grejer nu så jag vill inte störa men ja e jätte glad att vi håller kontakten vid liv fortfarande......



 undrar om jag håller på att bli sjuk..har så ont i huvudet och känner mig febrig:( får hoppas att de e falskt alarm och att jag bara behöver sova lite,har ju inte gjort många knop idag så de kan ju vara så att kroppen bara spökar lite,får gå och ta mig en macka och hoppas på att de blir bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0