Fettisdagen

Idag är det tydligen den dan på året man ska föräta sig på en speciell bakelse och inte vilken bakelse som helst utan SEMLAN...jag är ju tyvärr inte storm förtjust i denna bakelse men jag vet att älskade D är detta så de e tur att han inte är hemma för då sliper jag äta en sådan idag=)


ska snart ta en liten promenad till allum med veronica och lilla casper(hennes son)vi ska kolla in om de e något att ha på bokrean som börjar idag och kanske blir de en liten fika också=) vet iallafall att jag måste handla lite smör och bröd har nästan ingenting hemma nu nästan så de ekar när man öppnar dörrarna på kyl och frys...

nee ska fixa lite här innan jag ska gå men skriver kanske mer sedan och uppdaterar om de blev något fynd på rean 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0