film gånger två

I dag stod det bio på schemat.Jag och D åkte in till stan för att se filmen Bedtime Stories med Adam Sandler...dock ingen film man ska se på bio(tycker jag) men helt okej ändå fick en massa goda skratt,när filmen var slut blev de snabba ryck till bilen för att åka upp till mitt jobb(Ica) för att jag skulle gå på toaletten(gillar inte (*offentliga*)vi skulle även dit för att hämta mitt Ica kort som jag glömde i fredags när jag jobbade(slarvig som jag är)... efter lite toalett besök, handling och matning till bilen(tanka) så blev de till att åka hem och laga lite mat och kolla på ytterligare en film=) Seven pounds med Will Smith dock väldigt seg förstod hur allt hängde ihop när det var ca tio min kvar på filmen men den va helt okej ändå.. nu snart blir de dags att krypa till sängen hoppas på att få städa hela dan imorgon inte för att jag tycker de e så kul men de e gott att få de gjort. over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0