kropp säljes...

nej jag vill inte sälja min kropp för sex...jag vill ha en ny kropp en som det inte gör ont i var och varannan vecka...

händer så mycke med min kropp nu orkar inte längre känner mig som om jag våre 80år men jag är bara fyllda 23 de e förjävligt....

ser bara hur mina pengar jag har sparat ihop till våran nya säng bara försvinner på alla dessa åter besök hos läkarena..


sträckte ryggen för ett tag sedan,käken låste sig så nu ska man väl få en bettskena att ha på natten eller få å få den kostar ju mellan 3 och 5 tusen STORT suck...så fort jag börjar känna att jag harr kontroll över mitt liv trillar jag ner i den stora svart hålan med en massa kropps besvär...orkar inte längre:(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet hur du har det min vän ,välkommen till klubben och det känns bara svart men alla säger att det kommer ljus efter allt ,men jag hoppas att det kommer snart .Mega kram

2009-02-07 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0