Då va helgen snart slut.

veckorna bara springer iväg.knappt så man hinner med... sitter här i soffan,lusifer ligger brevid tror han drömmer för rätt som det är så sprattlar han till men benen och låter lite konstigt...undrar  om han blir eller jagar någon.. i veckan har jag varit på oxledskolan och jobbat i köket. hur kul som helst,har äntligen fått klättra upp lite på stegen så nu får jag laga huvud måltiderna,innan har jag bara fått skära grönsaker och diskat men nu är de slut på de nu ska jag lära mig att laga mat till en hel skola=) längtar tills jag ska dit igen tyvärr blir jag ju bara inringd när någon e sjuk eller ska ha semester. vill ju inte att någon ska vara sjuk men för att jag ska få jobba får jag väl hoppas på att någon ska vara ledig snart=) FREDAGS möblerade vi om i vardagsrummet blev riktigt mysigt så i veckan ska jag stor städa och slänga en massa så de blir fint i resten av lägenheten med, men eftersom jag nu planerat de så lär de säkert ringa från något jobb så de inte blir gjort men hellre tjäna pengar än göra av med dom:) snart kommer ju våra nya sängar med dom håller på att tillverka dom nu så de tar väl 3 till 4 veckor innan dom kommer hit men jag längtar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0