Idag har jag fått mycke gjort

jag har:
  •  tvättat,
  • vikt tvätt,
  • diskat,
  • dammsugit,
  • stryckt gardiner,
  • bytt gardiner,
  • städat i klädkammaren,
  • träffat morfar och tagit en fika (på allum/köpcentrum)

skulle igentligen behöva sova nu eftersom jag ska jobba tio timmar imorgon...vet inte riktigt hur jag ska klara att sitta i kassan hela dan med min onda käke och min handled som börjar spöka nu igen..suck blir galen på alla dessa problem jag har hela tiden e det inte det ena så e de det andra...men de väl så här de ska vara man ska ju känna att man lever annars e de ju ingen mening...men de e tur att jag bara har en dag på ica denna vecka och skolan en dag iofs ska jag vara ensam i köket på onsdag eftersom dom andra ska på kurs men de ska nog gå ska ju bara servera mellan mål till 20 elever eller va de kan vara de ska väl även en blind klara av:)

På torsdag ska jag tillbaka till käktanten på shalgrenska och få min bettskena längtar så nu eftersom min käken snart varit låst från och till i två veckor börjar bli mycke irreterande nu eftersom jag är så dundersugen på
men läkaren rekomenderar ju då att jag ska vänta några veckor innan jag får tugga sådana gosaker igen för att inte jag ska frästa på käken för mycke nu innan jag fått bettskenan..så de e väl bäst att lyssna så man inte för värrar något..


usch va gnälligt detta inlägget bliv då.. får hoppas att de blir bättre imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0