helg

Nya soffan kom i fredags:) underbart...eftersom jag jobbade fick pojken ta imot den och sätta ihop den så den stod redo för mig när jag kom hem bara att hoppa ner i den och gosa in sig. så mycke mer hände inte i fredags..

Lördags kom familjen och hämtade mig vid elva åkte in till stan skulle äta lunch trodde ja men de visade sig att vi skulle gör något annat roligt först..(men kommer inte berätta vad det var här) efter det bar de av till en fin resturang där vi åt ryggbiff diplomat med kantareller,sparris och stekt potatis*mums* syrran åt pizza men den va också väldigt god..fick lite problem med magen:( måste kolla upp den snart börjar bli lite orolig:(
eftersom det va mitt på dan bestämde vi oss för att åka och gå runt på gunneboslott men när vi kom dit va allt stängt så vi åkte hem till mina föräldrar och spelade lite spel jag vann ju inte som vanligt men jag kom ju inte sist heller...
tycker att de var en mycket mysig och trevlig dag en dag och ett datum som vi kommer att minnas livet ut..


idag har vi städat och fixat här hemma så nu e de fiint:) imon e de dax att jobba igen ska jobba 10 tim:(
men orkar inte tänka på de nu... ska kolla film och mysa på med chips dipp och årets första semla:)


over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0