kan somna stående...

Sitter här och försöker hålla mig vaken. sätter jag mig för bekvämt somnar jag, så de blir till att tvätta, städa ,damma, greja trotts att de igentligen inte behövs men jag kan inte sova för tidigt för då kommer jag aldrig orka upp imorgon bitti...Så här trött har jag nog aldrig varit i mitt liv vet ju knappt vilken dag det är:S

Va ju meningen att jag skulle jobba på ica måndag och tisdag kväll  bara men slutade me att jag nu har jobbat månd:11-21  tisd 9-21 onsd 8-16 och i morgon ska jag först jobba på oxledskolan(ligger i partille) mellan 6-14.30 sedan ska ja så fortsom möjligt till ica och jobba 15-21. ska ev jobba 8-16 på fredag med men hoppas att jag slipper för jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig vid liv....men men får ju se de så här... jag kommer ju några slantar närmare min nya säng som jag kollat ut:)

Var ju meningen att jag skulle köpt ny säng i helgen med hjälp av min biologiska pappa som skulle hjälpa mig med pengar.. (behöver verkligen ny säng nu när min rygg håller på att braka ihop)...men som vanligt var det bara lögner..precis som alla andra gånger han pratar med mig. så nu får man jobba som en galning istället för att få ihop pengar...


om man skulle ta och fixa någon mat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0