födelsedag,middag,jobb

Då va man hemkommen från kalas hos syrran blev lite kakor och tårta...träffa några släkningar som jag prata med och några som har valt att inte prata med mig deras val trist att dom inte kan stå för handlingar men men orkar inte hänga upp mig på de...syrran fick presentkort på allum(köpcentrum i partille) hennes andra hem*hehe* sedan fick hon en plattång av mamma och pappa...så nu va hon nöjd ett tag

Nästa födelsedag blir den 22jan när andra lill syrran fyller på mammas sida så då blir de till att åka till hennes grav plats och sätta ljus detta år ska jag komma ihåg de på rätt da och inte tro att de e 24 hon fyller som jag trodde förra året...fy på mig..


Blev hemlagad pizza till middag idag..mums...dock rynkade ju pojken på näsan när han såg allt jag la på min sida...
tonfisk,championer,räkor,jordnötter,lök,oliver...MUMS
Blev även lite teknad film *BOLT* så söt hund och den lilla hamstern va ju hur grym och gullig som helst =) måste ju ses...

Imon ska jag jobba på Ica va meningen att jag skulle börja 16 men chefen ringde förut när vi va på kalaset och frågade om jag kunde börja 11 stället så i från att jobba 4tim blir de istället 10 och de ska man väl inte tack nej till blir ju ett steg närmare våran nya säng vi vill ha...  På fredag kommer ju våran nya soffa..längtar så..då blir de ÄNTLIGEN lite mer mys faktor i vardagsrummet.. har ju två fotöljer nu och de e ju inte så jätte mysigt att kolla på film i dom..visst e dom sköna men de blir ju inget mys direkt...men på fredag.... på fredag... på fredag!!!




Kommentarer
Postat av: Martina

haha hennes andra hem :P

2009-01-14 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0