Har dåligt samvete...

Har jätte mycke timmar på jobbet och vi har personal brist eller de e inte många som kan jobba just nu av olika skäl...men så blev även jag hemma sträckte en muskel i ryggen igår så nu har jag varit hemma hela dan känns jätte jobbigt...
skulle jobba 10 timmar idag och 10  i morgon men chefen vill att jag ska vara hemma och vila så jag orkar jobba mina 50tim nästa vecka... ska iofs jobba 3timmar imorgon kväll som han inte kunde fixa men de ska nog gå hoppas jag...

Skulle även ut med tjejerna imorgon men får se hur jag känner mig efter jobbet kan kanske följa med en liten stund lär ju inte skaka loss på dansgolvet ändå blir ju att jag sitter i baren eller något... de borde jag ju klara!! eller??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0