VÄLKOMMEN TILL 2009

Måste börja dettainlägg med att TACKA min underbara halvsyster ELIN som hjälpt mig med dennabloggdesign,utan dig hade den aldrig blivit så fiin.

 

Nu är de nytt år och jag ska lägga ner mer energi på att skriva här men är svårt att få ner allti ord. men på denna blogg kanske något trillar ner annars blir de bara liteinformation om hur min dag har varit eller inte varit..

tvingar ingen attläsa...läsning sker på egen risk...kan hända jag sårar vissa med mina tankar eller funderingar men som sagt dennablogg är till för att jag ska skriva av mig och slippa gå runt med allt onteller glatt inom mig..

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

tack själv! (: älskar dig SYRRAN! halv och halv! (; vi är som hela! (; tkr jag i alla fall. Ska försöka lära mig mer med photoshop så du får ännu bättre header men mitt tålamod är som sagt inte så toppen!(: skyller på att jag är rödhårig! (; haha

2009-01-11 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0