22/3

Då var de söndag igen då ush va veckorna går fort snart e de ju jul igen eller kanke inte riktigt så snart men ändå.

Dagen har gått åt till att städa och gjort fint här hemma.vet ju inte om de blir något jobb för mig iveckan så de e lika bra att få de gjort... verkar som att D blir hemma denna vecka,han klagar på huvudvärk och hals ont inget kul,ledsen för hans skull hoppas inte att jag blir smittad med ,men jag gillar även att han e sjuk för då blir jag ju inte ensam hemma så denna vecka kommer jag att sova gott utan att behöva skrämma upp mig med min livliga fantasi.


dags för en påse popcorn och veckans avsnitt av Gossip girl!




over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0