EMD,bwo,star pilots

Har varit på allum idag med resten av världens befolkning(kändes så iallfall) var nämligen så att EMD,stars pilots och bwo skulle upptäda men när jag väl stod där fick jag höra att de bara va EMD som va full grupp. och martin från bwo och hmm ja va han nu hette från piloterna...men efter många om och men fick jag både skiva och autografer :)

EMD och star pilots




lång kö
Har även idag upptäckt att dom har släppt en ny enkrona.. varför ska dom hålla på att byta ut dessa mynt trodde jag hade fått en leksaks peng när jag fick växel tillbaka men så va det inte nu ska den gamla enkronan bort och nya fula randiga kronan ska in.


.ful som stryk





Kommentarer
Postat av: Veronica

Ojojoj, orkade du stå och köa för skiva och autografer?? Jag hade tänkt det... men när jag såg hur mkt folk där var så skippade jag det. Lyssnade iaf på EMD fina sång =)

2009-03-22 @ 19:39:48
URL: http://veolek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0