..

sitter här i soffan,har spelat Xbox en stund men som vanligt tröttnar jag snabbt.
D och katterna ligger  sängen och snarkar ikapp funderar på att gå in och lägga mig där också men jag börjar ju bli lite hungrig så de lutar mer att jag ska börja med maten istället och sedan ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på alla serier på tv 400,varvat med att kolla alla sidor på datan:)
  • beverly hills 90210(R)
  • jerry springer eller 2 ½ man (går samma tid kanal3)
  • 90210
  • the secret life of the amercan teenager
  • L wold
  • dags att leta efter kudden(sova med andra ord)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe ja men visst låter det gott!! (: Det ska jag göra när jag kommer och hälsar på! Älskar dig med! <3 Kyra på dig gumman! Puss

2009-03-23 @ 22:51:00
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0