....

sidan ville ju inte uppdatara igår men idag funkar de verkar det som så här är går gårdagens inlägg.... 

Solen skiner ,fåglarna kunde ha kvittrat och tempraturen står på plus 5 grader.
grannen mittemot är nog inne på sin tionde(10) cigg idag. 
och då har jag bara varit uppe sedan 8 och jag tror ju att hon varit uppe länge så hon borde ju ha rökt en del innan jag steg upp...tanten kan ju inte ha några bra lungor.*stackarn*

Vaknade av att skrivare inne i klädkammaren väsnades som en  tok trodde någon skrev ut på den men vem skulle de vara? jag va ju hemma själv och jag låg och sov ..läskigt... men  de visade sig att de hade varit ett litet ström avbrott och eftersom vi missat att stänga av skrivare sist vi skrev ut så starta den om sig när strömen kom tillbaka ingen skön väckning om man säger så. sedan ringde D och ville att jag skulle gå upp till datorn och leta efter ett viktigt telefon nummer så de va bara att palla sig upp och fixa fram de sedan va de ju omöjligt att somna om igen så de va bara att gå upp och laga lite frukost och parkera sig i soffan.


Funderar på om jag skulle ta mig en promenad i det fina vädret och kolla in en tunika jag har hittat på allum  som jagkan ha på fredag när det är middag och utgång med  tjejerna från ica(jobbet) hade varit kul att ha något nytt...
 hmm svårt de här...
ska ju till ullared på måndag med tjejerna från kök och städ på skolan jag jobbar på ibland så de känns ju lite dumt att köpa en massa kläder här så kanske jag hittar dom billigare där nere*suck* jaa vi får väl se hur de blir har ju ändå några dar på mig att bestämma hur jag ska göra.



I måndags och igår jobbade jag i köket på skolan trivs som fisken i vattnet där=) blir så glad när om ringer och säger att dom vill att jag ska jobba... och  när jag jobbat där så många gånger nu får även jag laga huvudmåltiderna och servera i matsalen så i måndags var det jag som lagde indisk korvgryta med ris...fick mycke .beröm men ja vet inte om de va för att dom gillade det eller för att de va första gången för mig jag gjorde stor kok men det får förbli en obesvarad fråga=) 
och igår fick jag vara i matsalen och servera soppa va helt okej..lungt och skönt det ända som gör mig lite förvirrad de e att hålla koll på alla som ska ha special mat  mm men de löste sig ganska bra. hoppas att jag snart får jobba där igen 

va på hockey matchen frölunda-luleå hur grym som helst första perioden blev de 3-0 till frölunda(underbart) andra perioden blev de 3-1och dom hade kramkalas för de kramades mer än dom spela och tredje kunde dom ju hoppat över för då bråkade dom mest ...blev mycke utvisningar mm men de va verkligen kul att titta på är glad att de va en på daniels jobb som hoppa av så jag fick följa me. annars hade bara danel fått se matchen och jag hade legat hemma och surat


(hoppas att virre blir glad nu när jag uppdaterat lite =) hehe hoppas hon själv kommer med en sida snart )


nu ska de fixas mellanmål innan våra bästa år börjar = ) 
over and out!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0