20/3

Ledig idag och var ändå tvungen att gå upp med väckar klockan, känns hemskt men de blr ju så när man ska på åter besök hos spec.kliniken för orofacial smärta för att följa upp hur de gått med min käke sedan jag var där sist , för ca två månader sedan fastnade ju min käke och efter många om och men fick jag en bettskena som jag ska ha på nätterna så jag inte biter ihop så att den fastnar ingen  .(den funkar ju bra så länge jag använder den.)

var ju så härligt väder ute idag så vi  bestämde oss  för att ta en promenad  i solskenet ,blev att vi gick till sävedalen för att hämta mina foton som jag fått framkallade, hittade en filmrulle för ett tag sedan som inte var framkallad så ja va lite nyfiken på va de kunde vara för bilder kommer inte ihåg när jag använde en sådan kamera sist, men de blev en besvikelse för fotona va ju inte mina, visade sig att jag har fått med mig mitt ex filmrullar när jag flyttade där ifrån så jag får väl höra av mig till honom och se om han vill ha dom, typiskt hoppades ju på att de va några roliga bilder så man fick skratta lite .

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0