ensamt och tråkigt

just duchat och sitter nu i soffan med lilldatorn i knät, lyssnar på musik och klappar timon i mellanåt...känns så ensamt här hemma daniel har varit borta sedan söndags ..känns som tre dar är lika länge som tre månader just nu..känner mig deppig och han ska vara borta ända till freda hur ska jag klara detta?? visst brukar han vara borta men de e bara två dar i veckan och nu e de 7 hela dar:( ... tur att jag jobbar lite på skolan iallafall dock bara 6 timmar och jag börjar ju 06 varje dag och sedan e jag ju hemma vid 13 igen så de e inte så långa dar.. 



igår när jag kom till skolan och hade hämtat min städvagn upptäckte jag att de hade varit inbrott i lärarrummet låg fullt med glas splitter över golvet och dom hade slagit sönder en dörr som de inte fanns något lås på men eftersom den antagligen va stäng trodde dom väl att den va låst eller så ville dom bara förstöra...så de va bara att börja städa upp efter idioterna...(med hjärtat i halsgropen) eftersom min livliga fantasi satte igång fick jag upp en bild om att dom va kvar i skolan och gömde sig bakom någon dörr eller så...fick mig en lite funderare på om hur jag skulle reagera om någon hade hoppat fram där med pistol eller liknande...hade jag skrikt,sprungit,stått kvar tyst,slagits? de  e nog frågor man får svar på den dan det händer om de händer..eller va tror du??


jag följer Lottas blogg varje dag..där hon berättar om sin kamp mot den dumma sjukdomen...idag skulle hon vara med i tv programmet på tv4+ klockan 20.00 ..har gått och väntat hela dan och nu när de äntligen skulle börja..e de något problem med tv:n har inga kanaler förutm 1:an till 5:an :S blir så trött varför ska detta hända just nu har ju haft på tv:n sedan klockan 1 och då har du funkat hur bra som helst men nu, nu när jag ska kolla så funkar inget blr så trött... hoppas verkligen att jag har tid att titta när reprisen kommer annars blir jag väldigt ledsen.
http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman// 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0