RIS och ROS

tänkte jag skulle börja ge Ris OCH Ros varje dag för att de ska bli lite skrivet här iallafall...

Dagens Ros går  till Mc donalds i partille...

Första gången på år som jag kan hålla med om att de är snabbmat... inga bilar när vi kom fram till mc-driven..vi beställde..åkte till nästa lucka betala..åkte till sista luckan och fick våran mat direkt och allt stämde FANTASTISKT...
(brukar annars få vänta på maten en kvart ,tjugo min och då brukar de ändå vara något fel)


Dagens RIS går till Comhem..

den 10/5 va våran digitalbox sten död när jag vaknade..ringde comhem för att kolla om dom kunde lösa de..satt i telefonkö 30 min.. när jag kom fram fråga han en massa frågor om jag hade testat så och gjort så mm och jag hade testat allt slutade med att han skulle skicka hem en lapp så vi kunde skicka dom boxen utan att behöva betala..tog en vecka för pappret att komma sedan tog de ytterligare en halv vecka innan boxen kom tillbaka..
Idag kom den vi fick en helt ny..skönt tänkte ja då borde den ju funka men inte de..fick ringa igen hamna i telefonkö i 20 min...med lite tjöt och på och avstängning av boxen så funkade det äntligen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0