10/5

jaa då va man ensam en vecka till då, D är nere och jobbar han åkte i morse och kommer hem på fredag men han hoppas på att få åka hem redan på onsdag... få väl se hur de blir men ja saknar honom otroligt mycke redan...tur att jag har min kramgoa katt som jag kan gosa med ,men hu ska de gå när jag åker bort en veka :S hmm  ja de blir ett senare problem..

har idag spenderat min dag med att mest legat i sängen och kollat alla repriser på dom program jag missade under vecka efter som jag somnade ifrån dom..

När ja vaknade i morse och gick ut för att starta tv:n i vardagsrummet upptäckte jag att våran digitalbox va död.. försökte få den att fungera men de hände inget..ringde comhem hamnade i kö och tanten sa att de va kö tid på 30min..suck tänkte ja detta orkar ja ju inte vänta på så ja la på och tog en promenad till hemköp istället skulle köpa obo`y som ja glömde köpa när vi va på ica igår...mycket dyr och tung oboý blev de va tvungen att ta två påsar för att dela upp den..eller va de så att jag råkade få med mig lite annat smått och gott när jag gick där inne:)...jaja men när jag kom hem igen gjorde ja ett nytt försök att ringa till comhem hamna i telefon kö igen men då bara 2 min helt okej...fick prata med en kille som frågade om jag hade testat dra ut sladden mm men jag hade ju testat allt och inte ens klockan på boxen visas så de e bara att skicka in den och hoppas på att dom kan fixa den men jag blir ju utan digitala kanaler nu i några veckor..suck jag som nästan bara kollar på dom kanalerna...e glad att dom drar av på räkningen så vi slipper  betala dom dagarna vi är utan...

imorgon blir de lite jobb på skolan ska vara där hela veckan...längtar så..hoppas sedan på att jag fick med mig polaren på en promenad runt härlanda tjän men han bangar väl som vanligt....



Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0